onsdag 11 maj 2011

Underbara semester!


 
Dryga månaden sedan sist jag skrev. Har varit fullt upp och har knappt hunnit sitta vid datorn alls när jag varit hemma.
Men vi har iallafall hunnit vara till Thailand på semester.
Behöver jag säga att vi hade det underbart?
God mat, sol, bad och bara allmänt lata dagar, utan en massa måsten!

 


 





 Under bara två veckor. Sambon planerar redan för en ny resa till Thailand. :-)
Och jag har nu också fått blodad tand på det här med snorkling.
Vill åka på en snorkel resa!!! Vet nån om det finns bra snorkling i europa någonstans?


3 kommentarer:

Alexandra sa...

Har det redan gått en månad? Jisses. Tiden går fprt, fort, fort!

Vilken underbar semester ni verkar ha haft. Jättefina bilder!

Lunch ngn dag?

Emma sa...

Alex; ja, lunch låter mycket trevligt! Onsdag till veckan eller nästa fredag skulle kunna funka för mig. :-) Kram

Unknown sa...

Du får ta dykcert och åka till sharm el Sheikh. Där finns ett 30m djupt hål 10m ut i havet som ska va häftigt :)